Forum oltcit 4tuning

Oltcit a fost conceput integral de Citroen. Istoria Automobile Craiova SA. Daewoo Motor, Rodae. Productie, Capacitate de productie. Descriere Oltcit: Caracteristici si performante motor boxer si cmc. Prezentare generala, Carburator, Circuit de ungere si racire. Dimensiuni Caroserie, dimensiuni de gabarit, greutati maxime admise. Semnalizare-Vizibilitate, Indicatoare si aparate de bord, Sistemul de climatizare, Comenzi si accesorii.

Schite motor cu detalii despre: ambielaj, arborele cotit, vilbrochen, vibrochen, pistoane, cilindrii, dispunerea supapelor in chiulasa chiuloasa si sistemul de admisie si evacuare, distributia impreuna cu arbore ax cu came si culbutori culbutor. Sistemul de ungere si sitemul de racire- fortat cu aer. Aprindere, Carterul carter motor cu date tehnicie despre cuzineti arbore si volant, cilindrii si pistoane cu clasele aferente.

Carburator cu dispunere jicloare jigloare pentru motorul boxer si cmc. Difuzor, jiglor sprit, econostat, economizor si progresiune. Reglaje si control carburator. Instalatia electrica cu fise bujii, tip bujie utilizat, cifra termica specifica. Detalii despre suspensie, rotule, rotule brat lagarecaseta directie, amortizoare, amortizor fata-spate, bare torsiune.

Instalatia de franare cu frane disc ventilate pe fata si disc pe spate, fara tambur exceptie 11RT. Sistem cu pompa dublu circuit, fara servo-frana, dar cu limitator de franare pe puntea spate.

Oltcit Turbo

Descriere Oltcit. Performante, motor, circuit de ungere, consum Totul despre reglarea carburatorului Oltcit 28CIC4 si 28CIC5 Ce trebuie facut pentru a avea un consum de benzina mic si un mers rotund. Verificare si reglare. Reglare jiclor CO, progresiune parghii comanda soc, capsula dezinecare, nivel benzina in carburator. Jicloare pentru motorul de cmc si cmc.

Toate etapele de pregatire reglare carburator Oltcit, 28CIC4, 28CIC5 Verificari, control reglaje carburator dublu corp Oltcit Reglarea CO la carburatorul Oltcit conduce la o functionare corecta a motorului, un consum de benzina mai redus, si o durata de functionare mai indelungata fara probleme.

Read excel file in java

Sunt prezentate mai jos cateva metode de verificare si reglare specifice carburatoarelor dublu corp. In plus e prezentat un sistem simplu si la indemana oricui. Reglarea CO, a noxelor la carburator dublu corp Oltcit Reglarea clapetelor de deschidere ale carburatorului.Articole si stiri auto. User Name Remember Me? Password Mark Forums Read. Problema e ca nu prea stiu nici un magazin de tuning in Craiova. As vrea sa umblu pe la interiorexterior si partea tehnica doar reglaje Ma gandeam ca ma puteti ajuta cu piesele Astept un raspuns.

Nu vreau sa ma luati in baza. Moderator edit: 1. Cu tuning-ul exterior pot sa iti dau informatii eu daca vrei vorbim pe privat. Depinde de buget si cata pasiune ai cum spune si angle Asadar,elemente tehnice sunt putine intr-adevar daca doresti sa modifici radical performantele tehnice ale unui oltcit. Plus ca va trebuie sa adaptezi cu ajutorul flanselor prinderea unor jante pe oltcit ,care din pacate a fost proiectat cu doar 3 prezoane.

Despre costul aproximativ si detalii privind unde poti face aceste flanse poti sa ne intrebi pe noi cei din Craiova.

Daca vrei sa fi legal trebuie sa le autentifici la RAR ,unde costul omologarii unor jante pe 14' l-a costat pe un prieten aprox acum un an jumatate vreo 8 milioane Prin urmare ,pasiunea de a modifica un oltcit trebuie sa o ai in inima si sa iti doresti cu adevarat,pentru ca "pisicutele",calibrele si alte masini de cocalari impanzesc orasul,multe dintre ele cu un tuning prost gust. Scuze daca s-a regasit cineva care citeste despre masinile enumerate mai devreme! NU am spus-o cu rea intentie!

Printre cei care se pricep pe forumul asta foarte bine sunt:julaikos,bodyspeed,pupa,bogdanlascu,valib,dan y pmd si cu siguranta ca mai sunt cativa Alte detalii intreaba pe privat deoarece noi te ajutam cu placere! Member of: [ Oltcit ] [ 4Rally ]. Originally Posted by robyn.Oltcit Citroen Axel. Motor Bloc motor, ambielaj, set motor, chiulase, arbori cu came, ungere-ulei, distributie, carburator, sistemul de admisie, evacuare, etc. Consum, Circuitul de benzina Subiecte referitoare la consumul de benzina, Sistemul de alimentare, carburator, toti factorii care influenteaza consumul.

Instalatia electrica Alternator, acumulator, demaror, ruptor-distribuitor delcoufise, bujii, etc. Transmisie, Suspensie, Directie Cutie viteze, ambreiaj, planetare, rotule, amortizoare, punte fata, punte spate, etc. Sistemul de franare Pompa frana, etriere, limitator, etc. Caroserie Intretinere, reparatii caroserie, habitaclu.

Caracteristici, Performante, Tuning Discutii despre performantele masinii. Diverse Diverse alte subiecte cu specific auto. Masina Mea Aici va puteti prezenta masina. Sunt binevenite informatiile tehnice despre modificari si imbunatatiri, precum si cat mai multe poze. Cafenea Orice alte discutii, dar nu despre masini. Cluburi Oltcit Startul pentru infiintarea cluburilor in fiecare judet.

Rough sawn pine home depot

Vanzari, Cumparari. Raliu Oltcitul in Competitii Oficiale Dacia Renault Motor, Consum, Circuitul de benzina Bloc motor, arbore cotiti, set motor, chiulasa, arbore cu came, ungere-ulei, distributie, carburator, sistemul de admisie, evacuare, etc. Subiecte referitoare la consumul de benzina. Transmisie, Suspensie, Directie, Sistemul de franare Cutie viteze, ambreiaj, planetare, rotule, amortizoare, punte fata, punte spate. Pompa frana, etrier, tambur, limitator, etc. Caroserie, Instalatia electrica Intretinere, reparatii caroserie.

Alternator, acumulator, demaror, delcou, fise, bujii, etc. Se poate face tuning la Dacie? Diverse Diverse alte subiecte ARO Automobil Romanesc.

Despre www. Administrative Probleme, Sugestii si Reclamatii cu privire la site. Informatii utile Detalii si informatii referitoare la Site, Forum si Chat. Cine este conectat.Utilizator nelogat Login Nu ai cont? Masinile membrilor. Jurnale de bord. Bloguri personale. Cauta membri. Top masini. Masina random. Vezi dupa: Rating Modele Data publicarii. Modele de Oltcit. Club [7]. Acura [1]. Aixam [8]. Alfa Romeo [57]. Aro [10]. Audi []. Austin [1]. BMW []. Bugatti [2]. Buick [1]. Cadillac [4]. Chevrolet [22].

Chrysler [7]. Citroen [25]. Dacia []. Daewoo [90]. Daihatsu [1]. Datsun [1]. Dodge [4]. Fiat []. Ford []. Geely [1]. GMC [2].

forum oltcit 4tuning

GWM [3]. Honda [85]. Hyundai [40]. Jaguar [9]. Jeep [11]. Kia [15].In incepe o colaborare intre Franta si Romania. Este cea de-a doua colaborare, dupa ce Dacia a inceput sa faca masini cu ajutorul celor de la Renault in De aceasta data insa, compania franceza Citroen este cea care face un parteneriat cu guvernul socialist roman. Asa s-a nascut Oltcit, cea de-a doua marca romaneasca de masini realizate in serie mare. Pe vremea copilariei noastre, toti tinerii visau la un Oltcit. Masina aceea moderna care avea volanul cu o singura spita, iar in loc de manete pentru semnale avea butoane.

Nu mai spunem de alte elemente moderne, precum discurile de frana pe toate rotile, discurile de frana langa cutie, nu langa janta, suspensiile cu bare de torsiune si o sumedenie de elemente moderne si de confort. Cert este ca Oltcit a fost intotdeauna marca vazuta ca fiind cea superioara marcii Dacia, mai cizelata, mai eleganta si mai sportiva. Numele vine, asa cum este lesne de inteles, de la Oltenia si de la Citroen. Iar sigla are un O de la Oltenia si un V intors din sigla celor de la Citroen, dorind sa arate clar colaborarea.

Iar productia propriu-zisa incepe tocmai in octombriela mai bine de 6 ani de la semnarea contractului cu francezii. Productia merge bine insa pana inchiar daca uzina de la Craiova nu isi atingea niciodata tintele impuse de francezi. De exemplu, capacitatea era de Asa ca nu trebuie sa ne mire decizia francezilor de a se retrage din afacere inmai ales ca inginerii romani incepeau sa utilizeze componente de la Dacia care nu erau aprobate de francezi. In se schimba si denumirea, francezii dorind sa nu mai aiba numele Oltcit componenta CITroen in el.

Asa ca innumele uzinei se schimba in Automobile Craiova S. Foto: automobileromanesti. Dupa vine un alt investitor strain, pe numele sau Daewoo. Ultimul model de Oltcit se vinde in februariedupa care uzina incepe fabricarea de masini Cielo, Tico si Matiz.

Uzina Oltcit a avut insa aceeasi soarta ca si Dacia. A fost o fabrica care functiona in pierdere, care facea masini cu o calitate indoielnica, o uzina care era capusata si din care fura toata lumea, la fel ca la Dacia si ARO, dar care, a avut in cele din urma un sfarsit fericit.

Pentru ca dupa Daewoo au venit cei de la Ford care produc si acum automobile si motoare. Insa marca Oltcit, asa cum a luat ea nastere ina fost doar o alta marca auto de care romanii nu au stiut sa profite. Oltcit Special, foto: romaniancar. Fabricarea primului model de Oltcit incepe exact ca si fabricarea primelor Dacii: cu piese originale frantuzesti.

In acest caz, e vorba de piese de Citroen Visa, masina dupa care a fost inspirata marca Oltcit. Motorul de le modelul Special era acelasi propulsor pe benzina de cmc cu 2 pistoane boxer, fiind acelasi motor ca si pe modelul Citroen 2CV dar cu o capacitate marita.

Acelasi motor racit cu aer a fost montat ulterior si pe Citroen Visa Special. Urmatorul model fabricat in uzina de la Craiova era realizat cu piese atat frantuzesti, cat si romanesti. Motorul insa era frantuzesc, acesta fiind un propulsor cu 4 pistoane boxer, de cmc care provenea de pe un Citroen 11GS. Si acest motor era racit cu aer, prin intermediul unui ventilator urias care circula aerul prin blocul motor.

Ulterior s-au fabricat diverse variante: Oltcit Club 11 RTa carui denumire se pare ca vine de la Romanesc Total, avea motorul romanesc, la fel si cutia cu 4 trepte. Cutia avea interne de Dacie, iar sistemul de franare original frantuzesc este inlocuit cu cel de Dacia discuri pe fata si tamburi pe spate.Masina a fost la baza un Oltcit Club 11 R din Proprietarul, Bogdan, a vrut sa faca ceva ce nu multi au reusit.

Sa transforme motorul aspirat al "Oltetului" intr-unul supraalimentat cu o turbina. Si se pare ca a reusit cu succes. Nu o spunem noi, o spune standul Dyno care a masurat de cp la o presiune in turbina de numai 0,6 bari.

Dar cum s-a reusit dublarea puterii unui motor cu o capacitate asa de mica? Bogdan a bagat masina in reparatie capitala in Exteriorul, interiorul si motorul au suferit modificari majore. In primul rand, sa incepem cu motorul boxer al Oltcitului.

forum oltcit 4tuning

Galeria de evacuare a fost facuta "custom" pentru a se putea potrivi turbinei IHI Rhf 5. La sistem s-a adaugat un intercooler, exact in fata ventilatorului, ca sa traga aer rece chiar si cand masina sta pe loc. Carburatorul obisnuit de Oltcit a fost inlocuit cu unul de R5 GTT, capabil sa reziste la presiunea turbinei. Regulatorul de presiune este tot de pe un R5 GTT, gata sa dea benzina necesara amestecului. Pompa de benzina este una electrica.

Pentru racirea intregului sistem a fost schimbat radiatorul si a fost montata o pompa de apa pentru racirea turbinei. In rest, totul este original de Oltcit - planetarele, discurile de frana si cutia de viteze. In momentul de fata, cu aceste modificari, masina are o putere de cp si un cuplu maxim de Nm.

La interior, totul a fost schimbat. Bordul, consola, capitonajele usilor si scaunele au fost retapitate si imbracate in piele bej. Geamurile obisnuite de "oltean" au fost schimbate cu unele electrice, ce folosesc motorasele de la stergatoare de parbriz. Ce sa-i faci, inventivitatea romanului Tot la interior, un boost-gauge arata presiunea turbinei care acum este setata la 0,6 bari, pentru a menaja motorul. La exterior, tot la fel de multe schimbari.

Caroseria a fost modificata complet, aripile evazate, spolerele fata si spate refacute si capota prelungita. Jantele sunt momentan de tabla, masina fiind inca in teste de acceleratie si viteza.

Bazar Auto 4Tuning

In garaj asteapta alte jantenichelate cu spite subtiri, tot pe 15''. Concluzia este una si buna - poate cel mai reusit si tunat Oltcit din Romania. Daca nu e cel mai tunat, sigur este cel mai complet - tuning motorinterior si exterior.

Cat despre motorul turbo, Bogdan se poate lauda ca este unul din cei trei care au resit un astfel de upgrade la motorul boxer de Oltcit. Inca nu l-am vazut intr-o cursa oficiala, dar am mers cu masina Are cu siguranta nevoie de anvelope si jante mai mari. Nu de alta, dar cu a 1-a si a 2-a masina vrea sa cam stea pe loc, in timp ce rotile derapeaza in nestire. Nu-i bai, se rezolva. Dar si cand masina se aseaza pe asfalt si presiunea in turbo este maxina, senzatia este una asemanatoare cu acceleratia intr-o masina de peste cp, care accelereaza fara ezitare.Aryawarta packers and movers in patna, patna Packers and movers is one of the leading movers and packers in patna.

Utilizator nelogat Login Nu ai cont? Masinile membrilor.

Mahavira and buddha

Jurnale de bord. Bloguri personale.

Ea access ps4

Cauta membri. Top masini. Masina random. ADi 9n. Iti recomandam. Ce se intampla acum. Audi A4 b7 2. BMW Pisicuta. Octav Paul s-a abonat la utilizatorul Octav Paul 13 aprilieora Porsche II. Blogul lui: rajatgaikwadda. Volkswagen Kafer Ford Focus. Blogul lui: autochelu. Attila recomanda masina Volkswagen Passat 2.

Abandoned Oltcit Club

Attila a adaugat masina Volkswagen Passat 2. Volkswagen Passat 2. Audi A6. Aro Spartana. Blogul lui: akshpatil.

forum oltcit 4tuning

BMW e


thoughts on “Forum oltcit 4tuning

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Theme: Elation by Kaira.
Cape Town, South Africa